Προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές...Η απόλυτη εξειδίκευση στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, με παρουσίαση όλων των μαθημάτων σε οθόνη μέσω Η/Υ. Τα μαθήματα παραδίδονται σε συνδυασμό με τη χρήση σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας.
ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ:
20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ
30% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (άνεργοι, πολύτεκνοι, αδέλφια, εκτός πόλης Βόλου...)
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΥΣ & ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ
Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας .
Όσοι έχουν περάσει απο τη δοκιμασία των Πανελλαδικών, γνωρίζουν οτι δεν αρκεί η διαρκής μελέτη, αλλά απαιτείται και η σωστή οργάνωση των γνώσεων. Η εμπειρία και η εξειδίκευση των διδασκόντων του Φροντιστηρίου μας θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψήφιου φοιτητή για τη χρονιά των εξετάσεων. Επικοινωνήστε άμεσα να σας ενημερώσουμε για τα νέα ελκυστικά "πακέτα" μαθημάτων με εξειδίκευση στο χώρο των θεωρητικών και οικονομικών σπουδών.
Οι Επιτυχίες Μας Μιλάνε Για Εμάς!
697 6796234 και στο 24210 23227 ή στο mail μας olgantanopoulou@yahoo.gr. (Facebook, Iωαννίδης Άρης)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:
ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ, ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ), ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ. ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ(ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Μ.Ο. ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18,5).
ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ. Η ΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΟΓΟ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΤΩΝ Μ.Ο. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΓΟΝΕΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ.
ΔΙΝΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ - ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ - ΑΠΟΡΟΥΣ...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ 20 % ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΜΑΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΜΑΣ ...
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

«Αποφασίσαμε να προωθήσουμε παγκοσμίως το πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας, διότι η κοινωνία χρειάζεται ένα εργαλείο για να αναπτύξει την δημιουργικότητά της, να εισάγει καινούργιες ιδέες και να προσφέρει στον άνθρωπο περισσότερες γνώσεις. Με άλλα λόγια πρόκειται για μια τάση επιστροφής του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων»

Πρώην Πρόεδρος της Apple, John Sculley


ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ "ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ"

Α΄. ΚΕΙΜΕΝΟ:Γεώργιος Βιζυηνός, Το αμάρτημα της μητρός μου
(απόσπασμα:
Ἐνθυμοῦμαι ἀκόμη ... Καί διηυθύνθην πρός τήν οἰκίαν μας, περίλυπος καί ἀπηλπισμένος.
σ.131-134 του σχολικού βιβλίου).

Β΄. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Έχει υποστηριχθεί η άποψη ότι ο Βιζυηνός προωθεί την ηθογραφία προς την κατεύθυνση της ψυχογραφίας. Το " Τό ἁμάρτημα τῆς μητρός μου ", μάλιστα, είναι κατεξοχήν ψυχογραφικό διήγημα. Επαληθεύεται ο χαρακτηρισμός αυτός από το πιο πάνω απόσπασμα; Να δώσετε τρία παραδείγματα σχολιάζοντάς τα.
(Μονάδες 15)


2. Βασικά χαρακτηριστικά του αφηγηματικού λόγου στο "Αμάρτημα της μητρός μου" είναι, μεταξύ άλλων, η περιγραφή, οι αναδρομές, η προσήμανση και η αφήγηση σε πρώτο πρόσωπο. Να επισημάνετε (με ένα παράδειγμα για κάθε περίπτωση) την ύπαρξη αυτών των χαρακτηριστικών στο συγκεκριμένο απόσπασμα και να σχολιάσετε τη λειτουργία τους.
(Μονάδες 20)
3. "Η άρρωστη Αννιώ παραμένει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αλλά οι πρωταγωνιστές τώρα είναι άλλοι: η μητέρα και ο αφηγητής γιος της [...]". (Παν. Μουλλάς, "Εισαγωγή" [στο:] Γ. Μ. Βιζυηνός, Νεοελληνικά Διηγήματα, Αθήνα: Βιβλιοπωλείον της "Εστίας" 1998, σ. ρδ΄). Συμφωνείτε με την άποψη αυτή; Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας.
(Μονάδες 20)


4. "[...]- Σου έφερα δύο παιδιά μου στά πόδια σου... χάρισέ μου τό κορίτσι! ... Κανείς δέν μ' εκυνήγει". (σελ 133) Με βάση το πιο πάνω χωρίο, να σχολιάσετε σε ένα κείμενο 120-140 λέξεων την απήχηση των λόγων της μητέρας στο μικρό Γιωργή.
(Μονάδες 25)
5. Να συγκρίνετε τα συναισθήματα που τρέφει ο συγγραφέας για τη μητέρα του στο απόσπασμα που σας δόθηκε και στο πιο κάτω ποίημά του.
(Μονάδες 20)

Στην αγιασμένη της μαννούλας μου αγκαλιά
για ευτυχία εμβήκα, για ζωής χαρά,
κ' εγώ σ' αυτή την πλάσι, καθώς άλλοι
παιδί την έχω αδράξει μ' ελαφρά φτερά,
σε κάθε μόσχο, κάθε ανθό που θάλλει7.
Κι αν ευτυχή κανένας δεν μ' εκάλει,
χαρά το είχα κάνει το βράδυ στη φωλιά
αμέριμνο να γέρνω το κεφάλι
στην αγιασμένη της μαννούλας μου αγκαλιά.
Παλληκαράκι, πλιότερο από μια φορά
η ελπίδα και του πόθου η παραζάλη,
απ' της ζωής μ' εσύραν τα ρηχά νερά
και της ξανθής αγάπης μου τα κάλλη
η ευτυχία, μ' είπαν, θα προβάλη.
Μα, απέθανε η χαριτωμένη κοπελλιά,
και, ναυαγός, ευρήκα παραγιάλι8
στην αγιασμένη της μαννούλας μου αγκαλιά.
Λεβέντης, εξερρίζωνα τα γλυκερά
αισθήματα από την καρδιά που πάλλει
κι' αν ρίπτω της πικρής αλήθειας τη σπορά,
αχ, πότε, πότε ένα καρπό θα βγάλη.
Του βίου μ' εγονάτισεν η πάλη
λαχτάρησα ησυχία μια σταλιά,
μα δεν την έχω πια, να γείρω πάλι
στην αγιασμένη της μαννούλας μου αγκαλιά.
Ω Φύσις, δέσποινά μου και μεγάλη,
δεν έχω πια στον κόσμο αυτό δουλειά.
Η αγάπη σου στον τάφο πια ας με βάλη,
στην αγιασμένη της μαννούλας μου αγκαλιά.


(Τα 'Απαντα του Γεωργίου Βιζυηνού. Πρόλογος Σπύρου Μελά.
[...] [Αθήνα:] Εκδοτικός οίκος "Βίβλος" [1955], σ. 723).
________________________

7 Ανθίζει, ανθοφορεί.
8 Περιγιάλι, ακρογιάλι, ακροθαλασσιά.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου